Dag 4: Brooklyn Bridge, Central Park en Yankees

7 augustus 2016 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend op tijd op gestaan voor het ontbijt. Plan was om naar 911 museum te gaan. Maar even gekeken online en de kaarten waren al uitverkocht. Morgen nieuwe kans. Dan maar naar de Brooklyn Bridge. Gisteren waren we er al overheen gereden, nu gingen we er te voet overheen. Super mooi om zo naar Manhattan te lopen en al die hoge (bekende) gebouwen te zien.

Daarna hebben we de metro gepakt en zijn we een stuk central park in gelopen. Omdat het zondag was geen auto's in het park, alleen maar fietsers en hardlopers. Uiteindelijk rond half 1 de metro gepakt richting the Bronx, want we gingen naar the NY Yankees. We zaten helemaal bovenin, maar wel recht achter het thuishonk, dus konden het super goed zien. Uiteindelijk wonnen de Yankees met 2-3, niet veel gescoord dus na 9 innings!

Na de wedstrijd zijn we richting Times Square gegaan om daar in the buurt naar een Irish Pub te gaan. Konden we lekker wat eten en drinken en ondertussen wat olympische spelen kijken. Ze zenden wel alleen de Amerikaanse sporters uit.
Vervolgens nog een stukje over TS gelopen en uiteindelijk lekker op tijd de metro terug naar het hotel. Even lekker wat OS kijken en een boekje lezen is ook wel eens fijn.
Morgen dus een niewe poging voor het museum en we gaan ook nog naar de Top of the Rock.