Dag 15: West Palm Beach

19 augustus 2016 - West Palm Beach, Florida, Verenigde Staten

Op het programma vandaag: een autoritje van 2,5uur naar West Palm Beach en een middagje strand.

Na het ontbijt, wat weer tegenviel van het grote hotel waar we in zaten, de koffers gepakt en vertrokken richting West Palm Beach. Dit keer via de tolweg, omdat zonder tol 35min langer rijden was.
Rond half 2 aangekomen in hotel Biba. Een leuk modern ingericht hotel, het lijkt eigenlijk meer op een bungalowparkje, maar wel leuk. Er lopen hier superveel van die kleine hagedisjes rond, maar dat schijnt volkomen normaal te zijn.

Ons hotel zit aan de rand van West Palm Beach, tegen een soort van baai aan. Dus wij zijn eerst daarheen gelopen (5min), maar er bleek bij ons stuk geen strand te zijn. Dus terug naar het hotel, even gegoogled waar we dan het best heen konden. Dat was het strand van Palm Beach op 15min rijden.

Daar geparkeerd en lekker nog een middagje op het strand. Het was vrij warm, dus veel het water in, wat weer erg lekker was qua temperatuur en het was super helder.

Rond 17u gingen de liveguards naar huis en werd het rustiger op het strand. Wij zijn tot 18u blijven liggen en toen terug naar het hotel, even douchen en vervolgens richting het centrum om daar een hapje te eten. We zijn in sportsbar Duffys beland. Daar hingen wel 65! tv schermen waar allemaal sport op te volgen was. Dus we hebben de finale 200m sprint gezien, beachvolleybal heren, de volleybal dames en nog andere sporten. Een erg leuke tent. Daarna terug naar het hotel, want morgen rijden wij naar onze eindbestemming Miami! Daar zullen we tot maandag blijven, dan vliegen we 's avonds om 20.30 via Parijs terug naar Schiphol. In Miami zullen we nog naar het strand gaan, maar ook de Everglades bezoeken.