Dag 12: Denver

23 juli 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag een relaxte dag voor de boeg. Pas laat opgestaan om te ontbijten. Daarna nog even het zwembad in bij het hotel. Ook hier weer een binnenzwembad. Nu is het natuurlijk bloedheet in Denver maar in de winter ligt hier flink wat sneeuw, dus hebben de meeste hotels een binnenbad voor hun gasten.

Na het zwemmen de auto gepakt richting Denver, want om 1.00 p.m. begint de wedstrijd Colorado Rockies - Pittsburgh Pirates. We missen nog net het volkslied, maar daarna zitten we prima voor de wedstrijd. Het is gelukkig bewolkt, zodat we niet vol in de zon zitten heel de middag. Uiteindelijk zien we een gave wedstrijd met wel 6 homeruns (5 voor de Rockies) die dan ook winnen met 13-3. Er komt ook nog een man het veld opgerend die professioneel getackled wordt. Al met al een spectaculaire middag.

Daarna nog wat eten en drinken in de Thirsty Lion en voor een ijsje naar de Denny's. Dan terug naar het hotel, lekker even zwemmen, kijken wat we morgen precies allemaal willen doen. Morgen gaan we namelijk richting Moab, weer richting de rode rotsen en woestijn!