Dag 17: Las Vegas

28 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Ons ontbijt duurt tot 10.30u dus we konden mooi tot 10u slapen en zo toch nog een ontbijtje mee pakken vanmorgen. Daarna even lekker gaan zwemmen (niet uit te houden op een bedje in de zon!). Vervolgens hebben we in de middag de bus gepakt naar het New York New York hotel. We willen nog een aantal hotels zien en soms in het casino spelen. Uiteindelijk zijn we nog naar Monte Carlo gegaan en daarna naar Circus Circus waar we ook hebben genoten van een buffet en $70 winst hebben gemaakt met roulette.

Daarna de bus gepakt naar de Fremont Street en daar even rond gelopen. Die buskaart is super handig, kost 8 dollar en is 24uur geldig. Zo kunnen we de hele dag met de bus en hoeven we niet door die enorme hitte steeds flinke stukken te wandelen. De Strip is namelijk erg lang!

Na de Fremont street gaan we weer met de bus richting Strip, om nog in sommige hotels te kijken.

Voor morgen kijken we nog wat we willen doen. Het is veel te warm om buiten in de zon te lopen, dus of we nog naar Valley of Fire gaan weten we niet.