Dag 12: Let's go to the beach!

15 augustus 2016 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Vanochtend een keer niet vroeg opgestaan, maar uitgeslapen tot 08.00u. Het ontbijt staat namelijk niet heel de dag klaar hier in Clarion Inn & Suites. Daarna hebben we onze spullen voor het strand gepakt, want vandaag gingen we een heerlijk dagje naar het strand en wel naar Tybee Island. Dat is een half uurtje rijden van Savannah.

Het was vrij rustig op het strand, want schijnbaar zijn de scholen hier weer begonnen. We hadden verwacht dat het zeewater erg koud zou zijn van de Atlantische oceaan, maar het was eigenlijk vrij warm. De gewone temperatuur was ook erg hoog, het was ongeveer 35° C vandaag. We zijn dan ook best wel verbrand, ondanks het smeren.

Rond half 4 terug naar het hotel gereden en even een duik in het zwembad. Daarna klaar gemaakt om nog even richting Tanger Outlets te gaan, dat zat op ongeveer 20min rijden. Het was niet zo'n enorm outletcenter, maar Dennis moest nog nieuwe zaalschoenen en verder is het wel lekker om zo af en toe in de winkels met airco te kunnen vluchten.

Morgen gaan we naar de laatste staat van onze vakantie: Florida (the sunshine state). En onze eerste stop is Orlando. Het is nog ruim 4 uur rijden naar Orlando. We wilden misschien naar het Kennedy space center, maar dat bleek een entree te heffen van $50 pp. Dat vinden we wat teveel. Nu gaan we kijken of we nog naar een waterpark kunnen morgen.