Voorbereidingen in volle gang

27 juni 2016 - Eindhoven, Nederland

We hebben weer een nieuwe reis naar de VS op het programma staan. Dit keer gaan we naar de Oostkust en gaan we van Boston naar Miami rijden in 19 dagen. De tickets waren in oktober al geboekt en ook de auto en de hotels waren snel geregeld. Vervolgens konden wij (vooral Lonneke) gaan plannen wat we allemaal wilden gaan bekijken. De route gaat er alsvolgt uitzien. Op 4 augustus vliegen wij van Schiphol naar Boston, MA. Daar zullen we dan meteen de auto ophalen en naar ons hotel in Quincy rijden (half uur van centrum). Vervolgens rijden we na een dag in Boston op 5 augustus naar Meriden, CT, dat ligt op de weg naar New York. Op 6 augustus zullen we dan naar New York rijden waar we 3 dagen blijven. Op 9 augustus rijden we richting Philadelphia waar we 1 nacht zullen zijn. Vervolgens gaan we 10 augustus richting de hoofdstad: Washington DC. Daarna gaan we de natuur in, via de skyline drive en Shenandoah NP gaan we naar Staunton. Op 12 augustus rijden we dan via de Blue ridge parkway richting Boone. Waarna we op 13 augustus weer een stuk blue ridge parkway zullen rijden en naar de great smoky mountains gaan. We overnachten dan in Maggie Valley. Op 14 augustus rijden we door richting de kust naar Savannah, GA. Hier blijven we twee nachten. Dan gaan we op 16 aug richting Orlando, het kennedy space centre en Universal studio's. Op 18 augustus maken we een tussenstop in West Palm Beach en dan rijden we op 19 augustus naar onze eindbestemming Miami. Hier gaan we nog naar de Everglades NP en op maandag 22 aug zullen wij 's avonds weer terugvliegen via Parijs naar Schiphol, waar we op dinsdag 23 aug verwachten aan te komen in de middag.