Dag 13: The sunshine state?

17 augustus 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een lange rit voor de boeg van 4u15min naar Orlando, Florida. Florida heeft de bijnaam 'the sunshine state', dus wij hadden al helemaal plannen gemaakt om 's savonds naar het waterpark 'Wet n wild' te gaan. Maar onderweg zagen we het al donker worden en bij aankomst in Orlando was het aan een stuk door aan het regenen. Het is namelijk ook orkaanseizoen en dan kan er wel eens een bui vallen. Maar die bui duurde de hele middag, daarnaast onweerde het ook nog. Dus zijn we maar naar een van de grootste outlets gegaan in Orlando en daar wat winkels gekeken.

Daarna was het te laat om nog naar het waterpark te gaan, als dat al open was. We zijn wezen eten bij een Braziliaans steakhouse, waar we een onbeperkt buffet hadden en vlees van de spies konden krijgen. Erg lekker en helemaal niet duur. Daarna even terug naar ons hotel (Ramada plaza). We zitten aan de International drive. Dat is de straat waar veel pretparken aan liggen en allerlei hotels en winkeltjes. Het lijkt een beetje op de Strip in Las Vegas, maar de hotels hier, zijn lang niet zo mooi als die daar.

Na het eten nog naar Sealife geweest, een aquarium met schilpadden, haaien en andere vissen. Erg leuk om te zien. Voor het aquarium werd door twee straatartietsen een optreden gegeven en zijn we blijven staan om te kijken. Voor we het wisten werd Dennis er al tussenuit gepikt en mocht mee doen met het optreden.

Daarna nog even over de I-drive gewandeld en toen terug naar het hotel en naar bed. We zitten op de 11e etage en kijken mooi uit over Orlando. Morgen gaan we naar Universal Studio's. Hopen dat het droog blijft!

1. Anja:
    17 augustus 2016
    Mooie belevenissen daar en foto's zijn ook prachtig!
    Waar is de foto van straatartiest Dennis???
    Geniet samen! xx uit Zeeland [ook mooi weer]
  2. Oma:
    17 augustus 2016
    Wat hebben jullie 'n prachtige reis !Ik kijk iedere keer uit naar jouw mails Lonneke
    Veel plezier nog!