Dag 10: Rapid City - Loveland

21 juli 2017 - Loveland, Colorado, Verenigde Staten

Alweer onze volgende staat: Colorado. We rijden vandaag naar het plaatsje Loveland, dat ligt iets boven Denver en vlakbij de Rocky Mountains. Na een rit vam ongeveer 5:30uur komen we aan bij ons hotel. We zien dat het onweert in de bergen en gaat regenen, dus besluiten we na het inchecken even naar een outlet te rijden iets verderop. Het is een outlet centrum waarbij de helft van de winkels leeg staat. Het is er dan ook niet druk en een beetje saai om te shoppen. Maar we slagen toch wel.
Daarna een hapje eten bij buffalo wild wings. Je kunt daar kip bestellen met allerlei soorten sausjes erop en kruiden. Erg lekker en veel!

Savonds rijden we toch nog even naar de Rocky Mountains. Het miezert een klein beetje maar onder de bomen worden we niet echt nat. We komen na 19u in het park, dus we hoeven geen pas meer te laten zien. Het is nu erg rustig en we komen dan ook weinig mensen tegen. We rijden naar bear lake en daarna maken we een hike naar alberta falls. Best wel spannend, want je loopt door de natuurlijke omgeving van beren en andere wilde dieren. Nu het niet zo druk meer is in het park en het langzaam aan donker wordt, kunnen zij dus ook zomaar verschijnen. Gelukkig zien we er geen en na onze hike rijden we nog naar sprague lake tot het echt te donker is en we terug rijden naar ons hotel. We blijven hier maar 1 nachtje. Morgen rijden we alweer door naar Denver, waar we twee nachten zullen zijn.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter:
    23 juli 2017
    Deze keer geen foto's gemaakt? Van de Rocky mountains terwijl het donker wordt leek me wel mooi om te zien.