Dag 19: Las Vegas - Londen - Amsterdam

30 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De laatste dag van onze vakantie alweer. Omdat we Genius klant zijn bij Booking.com hebben we een late check out om 13uur. Hierdoor kunnen we nog lekker even zwemmen en douchen. Daarna zijn we naar de Circus Circus gegaan, want daar kunnen we de auto overdekt parkeren en wordt het niet zo warm. Kunnen we mooi onze laatste dollars besteden (of meer winnen).

Daarna zijn we nog even naar de Outlet gegaan. Die zit namelijk erg dicht bij waar we onze auto moeten inleveren en kunnen we mooi een hapje eten voor we naar het vliegveld gaan. Lekker bij Buffalo Wildwings, flink wat kip gegeten!

Om 18.30u moet de auto worden ingeleverd en daarna zijn we mooi op tijd voor onze vlucht van 21.30u naar Londen waar we een overstap hebben. Weer een vlucht van 10 uur voor de boeg dus! Dan nog ongeveer anderhalf uur van Londen naar Amsterdam en dan zijn we alweer thuis na deze weer super gave vakantie! Hopen dat alles goed gaat, want we schrijven dit voor onze vlucht!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl