Hawaii it is!

24 januari 2018 - Eindhoven, Nederland

Ook dit jaar gaan we toch weer naar Amerika. Het blijft een super mooi land om te bezoeken. Dit jaar gaan we niet in de zomervakantie, maar in de meivakantie en wel naar Hawaii. Voor wie denkt dat wij daarheen gaan om op het strand te liggen heeft het mis. In Hawaii is super veel te zien en te doen. Van prachtige natuur, vulkanen, jungle, watervallen, snorkelen, pearl harbor en nog veel meer. Een mooie trip voor de boeg dus.

We vertrekken op maandag 23 april van Amsterdam naar Chicago waar we een stopover hebben. We zullen dus eerst een nacht in Chicago blijven alvorens we dinsdag 24 april doorvliegen naar Honolulu op het eiland Oahu, Hawaii. Wij willen waarschijnlijk vier eilanden bezoeken, namelijk Oahu, Kauai, Maui en Hawaii. Het zal krap worden om alle vier te bezoeken en toch nog genoeg te zien. Maar onder het mom van nu we er toch zijn, dan moeten we ook maar zoveel mogelijk bekijken. Waarschijnlijk komen we er namelijk niet meer terug.

Alleen de tickets zijn geboekt voor de heen en terugreis. Gevonden via vliegtickets.nl voor €550 pp op en neer naar Hawaii. We vliegen dus heen naar Honolulu op het eiland Oahu en terug vliegen we vanaf Kona, Hawaii via Denver en New York naar Amsterdam. Door het tijdsverschil (12 uur met NL) zullen we op woensdag 9 mei 's avonds terugvliegen en pas op vrijdagochtend 11 mei aankomen in Amsterdam.

Voor nu zijn we vooral aan het kijken waar wij naar toe willen en hoe lang we per eiland willen blijven, dan zullen de binnenlandse vluchten geboekt moeten worden, de auto's gehuurd en de hotels worden uitgezocht. Nu al weer een mooi vooruitzicht dus!